janenclaudia.reismee.nl

Dag 1: Brussel - Los Angeles

Lieve allemaal, We zijn veilig en wel geland en liggen nu om 3.45 uur klaarwakker in onze hotelkamer. Maar dat mag de pret niet drukken, we hebben er zo ontzettend veel zin in. Het is heel onwerkelijk dat we pas een paar dagen geleden zijn getrouwd. Wat was het fantastisch en wat hebben we genoten van onze prachtige dag! Het was nog zoveel mooier dan we hadden durven dromen. Steeds meer herinneringen druppelen binnen en bij het zien van de foto's en de prachtige film - die maar liefst 3 uur duurt - beleven we alles opnieuw... We zijn ontzettend gelukkig en kijken wel 100x per dag naar onze linkerhand. Nu weer terug naar onze honeymoon! Zondagavond vertrokken we na het eten richting Brussel, waar we een prachtig hotel hadden bij het vliegveld. We wilden niet nog een keer het vliegtuig missen dus gingen iets georganiseerder dan anders op pad. Maandag waren we om 7.00 u op het vliegveld en om 10.05 uur vertrok het vliegtuig van Jetairways. Keurige maatschappij met ruime stoelen en een heel entertainmentprogramma en privéscherm. In New York maakten we een tussenlanding en we hadden maar 1u45 om opnieuw in te Checken en de bagage opnieuw aan te geven. Toch is het ons gelukt en stapten we op tijd het vliegtuig van American Airlines in. Wat een verschil in vergelijking met de vorige Indiase vliegmaatschappij. Een redelijk bumpy flight - erg fijn voor Clauds vliegangst - maar na een wijntje werd het rustiger (of lag dat aan ons?). We vlogen over woestijnlandschappen, bergen, de canyons en uiteindelijk lag daar LA in de verte, een immens grote stad met miljoenen inwoners. Er leek geen eind aan te komen. We landden en al vrij snel konden we op zoek naar Alamo, waar we onze huurauto op konden halen. We hadden een Ford Mustang geboekt en betaald maar ze wilden ons afschepen met een Chrysler Sebring. Normaal gesproken laten we ons dan ook afschepen maar dit keer gingen we tegen de Amerikaan in. Met succes, een aardige Zuid-Amerikaans ogende collega deed zijn best voor ons en vond een prachtige zwarte Mustang cabrio. ons avontuur kon beginnen! We reden in zo'n 20 minuten naar ons eerste hotel in Lawndale (LA) en kregen direct een upgrade naar een grote luxe kamer! we gaan dus vaker vermelden dat we op huwelijksreis zijn... Na een reis van bijna 20 uur in totaal waren we moe. we aten wat bij Jack in the box - ook wel bekend van The King of Queens en gingen daarna naar de hotelkamer. We vertrekken zo naar Palm Springs, waar we gaan zwemmen en shoppen in een grote mall. Tot snel! Veel liefs van de Newly Weds

mama José

Hoi Lieverds, fijn om te horen dat jullie veilig en wel zijn geland. Wat een lange reis is het geweest!
Kijk uit nar het vervolg van jullie reis.
Veel groetjes en kusjes ook van Papa en Oma Smolders

niek en janneke

lieve jan en claudia,wij zijn blij dat jullie er zijn en weten zeker dat het een super reis gaat worden.ik ben blij dat we jullie ff gesproken en gezien hebben(leven social media)geniet geniet geniet!!!!!!!knuffels van ons allemaal

Raoul

Ik ben blij dat jullie goed aangekomen zijn.. geniet van elkaar en van alles wat je doet.. ( en wat is de auto vet ).. super.. Dikke kus en tot snel..

Lenneke

Lieve meneer en mevrouw van Loon,
Leuk om jullie avonturen zo te volgen.. Geniet van jullie reis en geniet vooral van elkaar!
Kusss Lenneke

Baltus

Geniet ervan en hou ons op de hoogte!

Ilona

Hoiii Newly Weds, Super leuk dat jullie nu eindelijk met jullie avontuur begonnen zijn :) fijn dat de reis goed is gegaan en nog beter dat de Ford Mustang gelukt is, waar je voor betaald hebt moet je tenslotte krijgen! Leuk vd kamer.. inderdaad vaker vermelden dat je net getrouwd bent hihi. Nou schatten, geniet ervan.. kijk alweer uit naar jullie nieuwe verslag... have very much fun with everything xxx

Sjaak & Jacqueline

Gelukkig still going strong, zo lezen we! En, is het anders? (vonden wij wel nl. na 8 jaar samenwonen)... Geniet van jullie reis!

Isabelle & Christophe

Hey avonturiertjes!!! Dat begint goed... Een Mustang cabrio EN upgrade van de kamer... Kan niet stuk!! Straks mss ook triple dubbel "Giant King Wedding Hamburgers Deluxe" hehehehehe! Enjoy!!!!!!! Xxxxxxx

kim-katrien en thorben

veel plezier en geniet ervan

Ans

ik, als officiële usa verslaafde volg jullie op de voet. Geniet er van!